Brändikahvilassa 25.6. maistellaan Keski-Suomea

Ajankohtaista Tapahtumat Tiedotteet • 29.5.2024 | Jenni Isopahkala

Miltä Keski-Suomi maistuu tällä hetkellä? Mitä maakunnan makuja ja äänensävyjä tulisi mielestäsi tuoda paremmin esiin ja vahvistaa? Entä millaisia tunteita tai tunnelmia maakunnan brändityö herättää juuri sinussa?

Keski-Suomen Brändikahvila avaa ovensa tiistaina 25.6. kello 13–15. Teams-etäyhteydellä järjestettävässä tilaisuudessa kuulet brändityön vaiheista ja voit antaa palautetta tehdyistä määrittelyistä jatkotyöstämisen tueksi. Brändityön esittelyt ovat puolen tunnin välein kello 13, 13.30, 14 ja 14.30. Voit liittyä linjoille vapaasti sinulle sopivana aikana ja olla mukana haluamasi ajan. Järjestämme tilaisuuden yhdessä strategisen kumppanimme, konsulttitalo Milttonin kanssa.

Pääset Brändikahvilaan Teams-yhteydellä oheisen linkin kautta. Erillistä ilmoittautumista ei tarvita. Tervetuloa mukaan kuulemaan ja keskustelemaan!

Liity Brändikahvilaan Teams-yhteydellä

 

Sivistynyt, ystävällinen ja vastuullinen Keski-Suomi

Teimme sidosryhmillemme brändityötä taustoittavan alkukyselyn 29.4.–13.5. Kysymykset koskivat vastaajien nykyistä mielikuvaa Keski-Suomesta ja toiveita brändityön suunnasta. Tavoitteena oli löytää maakunnan identiteettiä parhaiten kuvaavia asioita strategisen suunnittelun pohjaksi.

Kyselyyn saatiin 162 vastausta. Vastaajien mielestä Keski-Suomea parhaiten kuvaavia sanoja ovat muun muassa sivistynyt, ystävällinen, inhimillinen, empaattinen ja vastuullinen. Niin ikään maakuntaa kuvattiin reiluksi, avoimeksi, yhteisölliseksi, maaseutumaiseksi ja paikalliseksi. Vastauksissa toivottiin brändityön nostavan aiempaa paremmin esiin maakuntamme monipuolisuutta: yhdistelmää sivistyksestä, kulttuurista, kaupungista, maaseudusta ja luonnosta.

Voit lukea lisää maakunnan brändityöstä verkkosivuiltamme.

Keski-Suomen maakuntabrändityön tavoitteena on lisätä maakuntamme elinvoimaa kertomalla entistä vaikuttavammin Keski-Suomen omaleimaisuudesta ja myönteisistä erottautumistekijöistä. Osallistamme brändityöhön keskisuomalaisia yhdessä strategisen kumppanimme, konsulttitalo Milttonin kanssa. Keski-Suomen maakuntabrändin kehittäminen -hankkeelle on myönnetty Keski-Suomen liiton kansallinen kehittämisrahoitus 15.1.–31.10.2024.

Lisätiedot:

Jenni Isopahkala
viestintäpäällikkö, Keski-Suomen liitto
040 640 1994
jenni.isopahkala[at]keskisuomi.fi

Meri Wirkkala
projektijohtaja, Miltton Oy
043 824 0463
meri.wirkkala[at]miltton.fi